July 22, 2013

Semakin Hari Semakin Mengecil

Agak-agak apa yang semakin mengecil tu?

Hahaha... Mesti korang tak sangka kan :P

Nak bercerita pasal saiz kasut nanie. Dulu masa bujang, nanie pakai kasut saiz 7.
Lepas bersalin kan Humaira, nanie rasa kasut yang lama tu semua longgar. Bila beli kasut baru, rupanya nanie muat kasut saiz 6. So pakai la kasut saiz 6 sampai mengandungkan Aisyah pulak.
Dan sekarang ni, lepas bersalinkan Aisyah, saiz 6 tu pun jadi longgar jugak. Rupanya nanie muat kasut saiz 5. 


Bayangkan kalau dah beranak 4 nanti... Nanie akan pakai kasut Kiki Lala atau KIKO je lah kan :P


(@_@)


2 comments:

ashra said...

eh?nape eh..hehe
saya tak perasan pulak saya nye saiz kasut..haha..

wah makin chumel la ye..cam orang jepun,kaki chumel

Nanie Khairani said...

Hhehe.. Ntah la Ash.. Nanie pun kurang pasti kenapa boleh jadi macam ni.
Tapi bila tengok kaki or kasut, cam tak kecik pun nampak. ke kasut sekarang yang makin mengecil ye? :)