February 14, 2013

What Challenges Me The Most Being A SAHM

No.. It's not handling 2 years old toddler and a baby.

It is COOKING!

Stressful for me to think the menu everyday. Yelah, takkan asyik ayam masak kicap je kan.. Nak kena pelbagaikan masakan ayam tu laa yang pening tu.

4 comments:

ashra said...

haha.samalah kita nani...

saya ni lagi lah 4 tahun.pening.keke.kadang niat masak best best,tapi bila tiba masa,ada bahan kurang,nak keluar gi beli dgn budaks kecik lagi nye...alahaiiii...berchentaaa....



Nanie Khairani said...

Hahaha... rasanya memang masalah ni dialami oleh semua SAHM kan...
Nanie yang baru sebulan ni pun dah pening nak fikir, apatah lagi ash kan.. Apapun, walau stress macam mana pun, ketenangan tu ada kan bila jadi housewife ni.. Peace of mind omputih kata.. :)

fiza arshad said...

Btul tu..pening pening..fiza kje ni pn klo time nk masak pening nk pk menu ;)

Nanie Khairani said...

Memang kadang-kadang tu pening sangat kan fiza... Nak2 pulak nak kena pk menu yang kena dengan selera semua ahli kelaurga.. :)