June 07, 2012

Apabila sering ditinggalkan...

Alkisahnya, Mr Judge ni selalu busyyyyy sangat.. Mommy and Humaira selalu ditinggalkan. Jadi untuk menghilangkan kebosanan kitorang ni, apa lagi.. Macam2 aktiviti laa yang dibuat bersama-sama.. Ye laaa takkan laa asyik nak terperuk dalam rumah je kan.. Bosan siutttt... :)



Bring Humaira to rabbit farm


Went back to Penang just the two of us :)


Mommy masak, dia buat kecah kat dapur... 

Time ni Humaira demam.. Sibaik dia ok je letak cool fever tu

Dalam kapal terbang.. First time Humaira fly....

Dressed her up to go out.. Just the two of us :)

Have some our "me time" at Japanese food 

G jalan-jalan kat Giant. Humaira sangat enjoy bila pergi shopping

Main-main kat halaman rumah.. 

Teman mommy shopping

Helping mommy in gardening.. Biar je dia lepas bebas.. pastu mandi la kan..:P

Posing je... Tak pandai kayuh lagipun :)

Helping mommy cooking..

Makan-makan with my friend at The Curve

Play swimming pool..

Teman mommy kat office.. Cian Humaira sampai tertido...


3 comments:

fiza arshad said...

Cumil humaira..me n faris pn sll jg ditinggalkn sbb bz kje hihi..plg bz in may br ni..jpe beberapa kali je dlm sebln..mostly jyz berdua at home hihihi..kdg2 kluar berdua..kdg2 suh adik dtg amek n blk kg cz faris da xmo duk dlm car seat :)

Nanie Khairani said...

Kadang2 stress jugak kan asyik kena tinggal je. Sibaik Judge izinkan nanie keluar jalan2 ngan humaira so takde la bosan sangat.
Tapi sekarang nani dah tak keluar berdua dengan humaira dah sebab dah tak boleh dukung dia dah kan...

hazila said...

Salam ziarah.