April 27, 2011

Perasaan Pelik

Assalamualaikum semua..

Sebenarnya sejak pagi tadi lagi dok rasa macam ada sesuatu je dalam hati ni.. Macam nak cakap sesuatu tapi taktau apa dia.. Tak terluah dengan kata2..
Apekah yang membelenggu otakku sampai tak boleh nak fokus hari ni eh???
Seriously sangat2 pelik perasaanku hari ni.. Nak kata sedih, tak jugak. Nak kata happy sangat pun tak jugak. Marah? Nonono takde marah sape2 pun hari ni.. Moody? Tak jugak.. Ok je nih..
Lapar? Kenyang je makan spageti MIL bekalkan pagi tadi.. Angel hair lagi taw.. :)
Mengantok? Takde plak menguap2..

Arghhhh apekah perasan ini??? Tolong... Tolong.. Tolong...




Sent from my BlackBerry®

No comments: