March 24, 2011

MALAYSIA CYBER TROOPERS ...KABABOOM !!!!


NAMA KUMPULAN :

MALAYSIA CYBER TROOPERS 
( BERSATU TEGUH BERCERAI RUGI...HU HU TAKDALAH..INTRO JE NI )


KENAPA KAMI PILIH NAMA INI :

1. KITA ORANG MALAYSIA KAN..HITAM KE PUTIH KE..OR TAKDA WARNA KITA SAMA..PROUD TO BE MALAYSIAN
2. KITA BERGERAK DIALAM MAYA@DUNIA CYBER...DARI BERSOLO SEKARANG DAH BERGROUP DAN MANTAP YANG DITERAJUI OLEH BEN ASHAARI ( IKHLAS NI )
3. KITALAH PEJUANG ALAM MAYA YANG ADA MISI DAN VISI..BERSATU TEGUH BERCERAI KITA ROBOH...


KETUA KUMPULAN :
http://qasehsufi.blogspot.com ( KERULL )

KENAPA SAYA PILIH BLOGGER INI SEBAGAI KETUA KUMPULAN :

Kerana KERULL adalah sangat aktif dan berdedikasi (ceiwahhh)
Kami semua percaya yang saudara kerull boleh menjadi ketua yang mantoppp!! 
UNTUK GROUP MCT..TERIMA KASIH DARI HATI YANG IKHLAS BUAT KALIAN..INI UNTUK KITA..BUKAN UNTUK SAYA

SENARAI AHLI  :

PENDAPAT SAYA MENGENAI 1TUBE.MY IALAH :

1. Amat berbangga kerana sudah ada produk dari anak tempatan yang bakal menggegar dunia TUBE...selain dari tube-tube yang ada sekarang...ini menunjukkan ilmu dan biasiswa yang disalurkan itu berbaloi...aminnnn

2. Ok..kalau nak berjaya kenalah terima gak komen-komen negatifkan...so salah satunya menurut ahli group saya yang terror bab-bab ni...x pasti dgn Misi 1tube.. adakah khas utk blogger2 atau semua pengguna.. sbb bile x digroupkan die jd sgt berat utk loading.. semua video diorg nk upload. huhu ( tq mummy chomel )...
dan pada saya penambahbaikkan itu perlu jika kita nak berdiri sama tinggi dengan produk yang ada dipasaran.....


7 comments:

Kerull said...

Well done nanie..update senarai ahli yg dah buat n3 dah ada kat blog saya..tq..go MCT...

MiMi PeONy said...

go MCT!!!

mynameismy said...

eh kenape dah byk sgt link ni???
mne satu name group ni??
baik pilih satu je

kat sini pun ade...
-->http://ikmalira87.blogspot.com/2011/03/1-malaysia-powerpuff-kental.html#axzz1HUkgQpGD

Putri Malu said...

hehe..awak copy smua? ekekeke

NanieKhairani said...

putri malu: hehehe saya yg malu jadinya... saya copy paste sumenya.. dah siap baru tau kena private opinion... sory ye kerull sbb copy idea awak...

kaizen said...

mane 1 name btol group ni??

powerpuff ke MCT??

Dda Ly said...

chaiyok2 korang..gud luck yee..:)

meh ke rumah..
~Addina Dania sayangku~
keep in touch ye..♥♥♥